Pondelok – Piatok: 09:00 – 16:00

Canex Nevyužitý potenciál video analýzy v bankovom sektore

| Axis Blog |

Publikované 10. mája 2018
Dahua
Vezmeme vás do novej plnofarebnej éry s technológiou Dahua Smart Dual Illuminators
5. septembra 2022
Axis
Zvýšenie prevádzkovej efektivity so sieťovými kamerami: Tri úrovne funkčnosti
12. mája 2023
Axis
Hlavné dôvody, prečo môže malá firma ťažiť z kamerového systému
25. októbra 2021
Axis
Ako podporiť dátové centrá na ceste digitálnej transformácie pomocou sieťových kamier
9. decembra 2022
Dahua
Keď sa technológia stretne s kriticky ohrozeným Hainan Gibbon
14. apríla 2023
Axis
Vplyv GDPR na video dohľad
21. februára 2022

Nevyužitý potenciál video analýzy v bankovom sektore

Vzhľadom na rast digitálneho a mobilného bankovníctva sa každá retailová banka na svete stretáva s výzvou, ako zmeniť svoju sieť pobočiek. Hoci sa počet pobočiek fyzických bánk na mnohých trhoch po celom svete znižuje, nikdy úplne nezaniknú. Ich úloha sa však časom vyvíja, aby slúžili potrebám mladých aj starých zákazníkov. Tých, ktorí hľadajú rýchlosť, efektívnosť a pohodlie, a tých, ktorí oceňujú interakciu a poradenstvo tvárou v tvár.

Existuje mnoho spôsobov, ako môže banka skúmať, definovať a prinášať nové skúsenosti zákazníkov. Pozitívna zákaznícka skúsenosť je veľmi dôležitá. V mnohých smeroch majú maloobchodné banky viac podobností ako ich maloobchodní bratranci ako kedykoľvek predtým. Obaja potrebujú bezproblémovo prepojiť zákaznícku cestu online a offline. Preto prinášajú optimalizované skúsenosti so značkami na každom kontaktnom mieste, aby splnili očakávania zákazníkov, ako aj maximalizovali príjmy a ziskovosť.

Zatiaľ čo maloobchodníci využívajú video analytické funkcie na optimalizáciu skúseností v obchode, odvetvie retailového bankovníctva zatiaľ nevyužilo potenciál, ktorý tieto nástroje prinášajú. Pri aktuálnom počte bánk, ktoré ponúkajú v podstate rovnaké produkty a služby, spôsoby ako prilákať nových klientov a zákazníkov, ktorí potrebujú ponúknuť výnimočný zákaznícky servis a znížiť prevádzkové náklady, musia byť čo najefektívnejšie.

Pomocou video analýz sa môžu naučiť nové veci o správaní zákazníkov s cieľom zlepšiť ich celkovú skúsenosť. Analýza videa môže tiež pozitívne ovplyvniť takmer všetky aspekty operácií bánk, či už ide o definovanie optimálneho počtu zamestnancov, ktorí poskytujú servis zákazníkom počas celého dňa, pochopenie demografického zloženia zákazníkov v rôznych obdobiach dňa a týždňa, a zaznamenávanie a upozornenie pracovníkov na predlžovanie radov v prevádzke, alebo zvýraznenie príležitostí pre dynamické zobrazovanie s cieľom prezentovať konkrétne ponuky a finančné produkty.

V bankovom sektore panuje vysoká miera konkurencie, a tak je znalosť správania zákazníkov na jednotlivých pobočkách úplne kľúčová, aby bolo možné využiť všetky predajné príležitosti skutočne na maximum, napr. aj s využitím nasl. inteligentných aplikácií a technológií, ako sú:

AXIS People Counter, 3D People Counter (počítanie ľudí), Queue Monitor (monitor radu a doby čakania), Demographic Identifier (vek, pohlavie), Occupancy Estimator (dĺžka návštev, obsadenosť), Store Reporter (štatistika a porovnanie viacerých pobočiek, prevencia strát), a pod.

uviedol Slavomír Bolha, obchodný riaditeľ pre oblasť produktov a riešení zo spoločnosti CANEX v zastúpení pre Axis Communications AB

Spoločnosť Axis vytvorila bezplatný e-book, ktorý vám ukáže, ako začať používať video analýzu na definovanie, optimalizáciu a meranie efektívnosti vášho projektu transformácie bánk.

Prečítajte si:

Kontaktný Formulár

Ak máte akýkoľvek problém alebo otázku, kontaktujte nás. Urobíme všetko pre to, aby ste čo najrýchlejšie získali odpoveď.

odoslaním formulára súhlasíte so spracovaním poskytnutých osobných údajov