Sila vedomostí v bezpečnostnom priemysle
Nedostatok času na školenie je vždy prítomná výzva. Keďže krátkodobé priority majú prednosť, často sa posúva do večného zajtrajška. Školenie má svoje náklady na započítanie do ťažko vybojovaných rozpočtov, ako aj pracovné hodiny zamestnancov.
Neustále vzdelávanie a rozvoj sú však nevyhnutné na to, aby organizácia zostala konkurencieschopná. Zvyšovanie vedomostí zamestnancov umožňuje spoločnostiam zvyšovať kompetencie a zlepšovať služby, čo môže následne zvýšiť predaj. Zatiaľ čo vzdelávanie rozvíja jednotlivca, vrátane jeho kariérnych vyhliadok, spoločnosti, ktoré investujú do vzdelávania, majú väčšiu pravdepodobnosť, že získajú talenty a udržia si ich. Zameranie sa na školenia od zamestnávateľov a zamestnancov tiež zvyšuje štandardy v celom odvetví a zlepšuje výsledok bezpečnosti pre koncových zákazníkov.
Sieťová technológia sa neustále mení. Vďaka tomu je vzdelávanie ešte dôležitejšie, aby ste si udržali náskok v inováciách v bezpečnostnom priemysle. V tomto článku sa pozrieme na dôležitosť učenia sa z perspektívy zamestnanca a zamestnávateľa.
Prečo je zvyšovanie vedomostí pre jednotlivca dôležité
Vzdelávanie sa vám pomôže zvýšiť vašu hodnotu pre súčasných a budúcich zamestnávateľov. Okrem posilnenia prínosu, ktorý ponúkate vo svojej súčasnej pozícii, môže zvyšovanie vedomostí a zručností zlepšiť kariérny postup a pracovné príležitosti vo vašej existujúcej organizácii – alebo inde. Príležitosti, ktoré školenie prináša, vám tiež môžu pomôcť objaviť nové roly a možnosti, o ktorých ste predtým ani netušili, že sú k dispozícii.
Zatiaľ čo školenie zaisťuje, že budete mať prehľad o nových bezpečnostných technológiách, správne školenie často zahŕňa teóriu a prax, ktorá nie je špecifická pre značku technológie. Vďaka tomu bude učenie prenosné, kamkoľvek vás vaša kariéra zavedie. Prípadne, ak chcete odlíšiť svoje zručnosti, školenie môže byť vysoko špecializované, aby vám pomohlo získať požadované odborné znalosti.
Azda najdôležitejšie je, že celoživotné vzdelávanie vytvára pozitívny kruh so zvýšenou sebadôverou, ktorá vedie k vyššej spokojnosti a radosti. Čím lepší výkon podávame, tým príjemnejšia bude výzva.
Prečo je zvyšovanie vedomostí zamestnancov pre firmu a koncových zákazníkov dôležité?
Hlavným prínosom investícií do vzdelávania je lepšia obchodná výkonnosť. Či už sa vaša spoločnosť zameriava na návrh alebo inštaláciu systému, získanie schopnosti konzultovať v rámci širšieho spektra technológií dáva potenciál zvýšiť predaj.
A čo viac, zvyšovanie vedomostí prostredníctvom školenia môže tiež zvýšiť ziskovosť prostredníctvom prechodu z predaja iba produktov na komplexnejšiu oblasť predaja riešení. Schopnosť konzultovať a riadiť bezpečnostné riešenie nielen pridáva hodnotu dodatočných produktov, ale aj hodnotu know-how na jeho dosiahnutie. Dosiahnutie schopnosti predaja riešení tiež pomáha zabezpečiť dlhodobé partnerstvá, ktoré zákazníkom ukážu, že vaša kompetencia je škálovateľná podľa ich rastúcich potrieb.
Či už obchodujete s produktmi alebo riešeniami, čím viac vedomostí majú vaši zamestnanci, tým lepšia je zákaznícka skúsenosť. Nielenže to zvýši spokojnosť s každým projektom, ale pomôže to zabezpečiť aj dlhodobé udržanie zákazníkov. Z pohľadu zákazníka poskytuje spolupráca s partnerom, ktorý investuje do školení na rozvoj svojich zamestnancov, lepšie riešenia a služby.
Budovanie značky vašej spoločnosti ako investora do školení vám tiež pomôže umiestniť vašu spoločnosť ako poskytovateľa vysokokvalitných služieb. V konečnom dôsledku vám odborné znalosti vašich zamestnancov pomôžu prilákať viac zákazníkov.
Aby ste dosiahli tieto výhody, musíte prilákať a udržať si talentovaných zamestnancov. Zrýchlenie pracovnej mobility a meniaci sa charakter pracoviska dnes znamená, že udržanie talentov je dôležitejšie ako kedykoľvek predtým. Podľa LinkedIn sú hlavným dôvodom, prečo zamestnanci zostávajú v spoločnosti, príležitosti na vzdelávanie.
Vzdelávanie a rozvoj tiež výrazne prispievajú k mobilite v rámci organizácie, pretože schopnejší zamestnanci môžu prevziať väčšiu zodpovednosť. To je tiež kľúčové pre udržanie, kde najnovšia vzdelávacia správa LinkedIn naznačuje, že spoločnosti, ktoré vynikajú v oblasti internej mobility, si udržia zamestnancov takmer dvakrát dlhšie ako spoločnosti s málo príležitosťami.
Záväzok spoločnosti neustále sa vzdelávať je tiež dôležitým faktorom na prilákanie nových zamestnancov. Rozvoj zamestnancov sa stáva menej výhodou a viac očakávaním.
Ako by sa malo vybrať školenie?
Na zvýšenie komerčného výkonu a úrovne služieb – a udržanie zamestnancov naprieč oddeleniami – by školenia v oblasti sieťových technológií mali zahŕňať obchodné aj technické úlohy. Na výber správneho školenia je dôležité, aby sa dalo aplikovať v reálnom svete, hoci môže mať praktický alebo teoretický základ. Je tiež dôležité, aby odborná úroveň školenia zodpovedala skúsenostiam a zručnostiam zamestnanca, aby sa zabezpečilo, že vzdelávanie bude dosiahnuteľné a užitočné. Bez ohľadu na to, aký prístup k učeniu si vyberiete, je dôležité, aby ste si naň naplánovali čas. Stručne povedané, ak tréning nie je prioritou, nestane sa to.
Učenie sa od ostatných v rámci organizácie je dôležité a interné skúsenosti a odborné znalosti každej spoločnosti sú cenným zdrojom. Kompetentný člen tímu bude často zdieľať a šíriť tieto znalosti medzi svoj tím. Napriek tomu výzva spoliehať sa na kolegov pri poskytovaní školenia zahŕňa časovú angažovanosť, ktorá sa vyžaduje od osôb zodpovedných za vyučovanie, ako aj obmedzenie vedomostí o najnovších technológiách.
Preto vám spolupráca so správnym školiacim partnerom môže pomôcť inovovať, vytvárať nové príležitosti a otvárať nové trhy tým, že vám umožní predávať niečo nové existujúcim zákazníkom. Či už ide o pridanie novej technológie, od zvukových reproduktorov po analytiku až po kompletné riešenia, školiaci partner je spojencom, ktorý vám poskytne odborné znalosti na dosiahnutie vašich komerčných cieľov.
Odborní školitelia ovládajú nielen svoj odbor, ale majú aj tréningové techniky, ktoré zvyšujú rýchlosť a efektivitu učenia. Kvalifikácia udelená treťou stranou tiež potvrdzuje získanie vedomostí a udeľuje certifikáciu ako objektívne hodnotenie spôsobilosti a vedomostí.
Neustály tréning zaisťuje hodnotu
Na uchovanie vedomostí je potrebné ich opakovať. To znamená aplikovať získané poznatky v práci, ako aj vylepšiť vedomosti a zručnosti pravidelnými školeniami.
Ak sa na školenie pozerá ako na izolované cvičenie a ako na činnosť oddelenú od rozvoja jednotlivca a potenciálneho prínosu k zvýšeniu podnikania, môže sa zdať, že ide o tréning vo forme zaškrtávacích políčok. Ak sa však začlení do vašej každodennej práce ako súčasť rastu jednotlivca, spoločnosti a zákazníka, prinesie pridanú hodnotu v každom kroku a dokáže, aké silné môžu byť znalosti.