Riadenie maloobchodných predajní s centralizovaným monitorovacím systémom
Od sieťových video riešení až po audio, použitie sledovacej technológie môže maloobchodníkom pomôcť optimalizovať ich podnikanie a tým využiť jeho plný potenciál.
Sieťové video riešenia vám umožňujú zhromažďovať a presnejšie odrážať údaje o správaní zákazníkov (napr. poznať počet ľudí, ktorí vstupujú do obchodu a ako sa v ňom pohybujú). Tieto riešenia nielenže udržujú personál a majetok v bezpečí, ale okrem správania personálu a zákazníkov monitorujú aj premávku, dĺžku radov a úroveň obsadenosti – to všetko v rámci jedného systému. Nie je preto žiadnym prekvapením, že každý veľký maloobchodník s viacerými predajňami v rôznych regiónoch bude čeliť výzvam, pokiaľ ide o správu nespočetných technologických riešení a dátových bodov z rôznych zdrojov.
Centralizácia pomáha riešiť množstvo problémov, ktoré so sebou prináša správa viacerých aplikácií a predajcov. Presúva operácie na jedno miesto a poskytuje komplexný pohľad na rôzne bezpečnostné zariadenia vo vašej firme. Bez ohľadu na miesto sa od maloobchodníkov očakáva, že zabezpečia správnu inštaláciu všetkých zariadení bezpečnostného vybavenia, dodržiavanie bezpečnostných protokolov a identifikáciu produktov, ktorých životnosť sa blíži ku koncu. Bez centralizovaného prístupu bude koordinácia tejto činnosti vyžadovať veľa času a úsilia.
Menej je však známe, ako digitálny a dátovo orientovaný maloobchod uľahčuje maloobchodníkom dosiahnuť optimálny centralizovaný prístup. Vďaka podpore inovatívnej technológie poskytuje centralizovaný pohľad na vaše operácie jediný zdroj pravdy pre váš sieťový video monitorovací systém. Šetrí tiež čas, zlepšuje transparentnosť procesov a zvyšuje efektivitu prevádzky.
Hodnota konformity pre centralizovaný systém
Aj keď v niektorých prípadoch môžu nastať problémy so štandardizáciou – napríklad v dôsledku kultúrnych a regulačných rozdielov – je tiež dôležité vziať do úvahy, že existujú cenné výhody mať pravidlá, ktoré musia dodržiavať všetky obchody.
Konzistentné politiky môžu podporiť centralizovanú správu zariadení a vybavenia. To zahŕňa autorizované overenie, prevenciu strát, forenzné účely a súlad. Napríklad:
Kontrola prístupu
Bezobslužný obchod v Londýne umožňuje zákazníkom prístup prostredníctvom ich členského ID, ktoré je odoslané a uložené v centrálnej databáze umiestnenej v centrále. Ak sa však rovnaké ID členstva použije na prístup do obchodu na inom mieste, napríklad v Manchestri, v neprimeranom časovom rámci (t. j. do 30 minút alebo súčasne), systém spustí varovanie s upozornením na možný podvod. Systém je možné použiť aj v 24-hodinovom reťazci telocviční v reakcii na to, že rovnaké členské ID sa používa na prístup do inej telocvične v neprimeranom časovom rámci alebo v rovnakom čase.
Prevencia straty
Muž s bielou košeľou, modrými džínsami a tetovaním v tvare srdca na ruke bol prichytený pri krádeži v obchode. Inteligentné vyhľadávanie dokáže identifikovať jednotlivca pomocou konkrétnych atribútov, ako sú farby oblečenia a akékoľvek viditeľné tetovania. Systém potom ľahko nájde všetky relevantné zábery na forenzné účely. Môže upozorniť vedúceho predajne, aby venoval pozornosť, ak sa rozpozná niekto, kto spĺňa tieto atribúty.
Zvuk
V reťazci supermarketov sú hudba na pozadí a propagácie starostlivo riadené, aby sa predišlo problémom s licenčnými poplatkami. Aby sa zabezpečilo, že sa v obchode budú prehrávať iba licencované médiá, všetky médiá na pozadí hudby sú uložené v centralizovanom audio systéme v centrále a distribuované do obchodov. Navyše, keď reťazec supermarketov chce vysielať propagáciu vo všetkých svojich supermarketoch súčasne, môže využiť tento centralizovaný audio systém na vysielanie správy v rovnakom čase. To zaisťuje, že akciu budú počuť všetci zákazníci bez ohľadu na to, v ktorej predajni sa nachádzajú.
Zdieľané štandardy v obchodoch môžu byť tiež najlepším postupom na zabezpečenie kvality. Tým, že budete mať jasné opatrenia na to, čo je prijateľné v rámci celej franšízy, môžete zabezpečiť, aby bola vaša požadovaná úroveň výkonu splnená v každom obchode. Opäť platí, že monitorovanie toho, či je kvalita dohľadu konzistentná v rámci celého vášho podnikania, možno spravovať v centralizovanom systéme.
Ovládateľnosť a transparentnosť v rámci celého podnikania
Aby ste mali prehľad o správe viacerých obchodov, je potrebné zvážiť niekoľko faktorov – ako zlepšiť ovládateľnosť pohybu ľudí, zmeny existujúcej technológie a schopnosť vykonávať analýzu údajov.
Centralizácia je kľúčová pre umožnenie efektívneho riadenia a transparentnosti podnikania. To možno implementovať nasledujúcimi spôsobmi:
Technologické partnerstvá
Správa viacerých obchodov môže znamenať aj správu viacerých dodávateľov technológií. Štandardizácia a centralizácia zaisťujú, že bez ohľadu na rôznych dodávateľov sa všetky implementačné práce vykonávajú podľa normy a môžu byť overené systémom. To môže zahŕňať kontrolu, či sú všetky použité technologické riešenia v súlade s príslušnými predpismi, ako je napríklad Kódex praxe pre kamerové systémy v Spojenom kráľovstve. Použitie štandardizovaného prístupu tu tiež umožňuje end-to-end partnerstvo pre vaše podnikanie.
Zber údajov
Centralizácia umožňuje monitorovať všetku sledovaciu technológiu na jednom mieste. Napríklad maloobchodná spoločnosť Nisa v Spojenom kráľovstve použila video dáta zozbierané v rámci ich franšízy v reálnom čase na rozhodovanie o nákupe, prognózovaní a optimalizácii umiestnenia tovaru v obchode.
Inovácie
Centralizácia vám pomáha držať krok s novými technológiami, procesmi alebo prichádzajúcimi trendmi, ktoré ovplyvňujú maloobchodný priemysel, tým, že poskytuje jasné usporiadanie toho, čo už existuje a čo je potrebné aktualizovať. Napríklad na zníženie počtu prípadov neskenovania pri samoobslužných pokladniach je možné nainštalovať analýzu videa. Po zistení nenaskenovaného produktu sa môže spustiť zvuková správa, ktorá informuje zákazníka.
Konzistentné operácie a centralizované údaje vám pomôžu identifikovať osvedčené postupy, zhromažďovať prehľady údajov z úspešných obchodov a monitorovať, či súčasné procesy spĺňajú očakávania zákazníkov. Partnerstvo s riešením otvorenej platformy umožní flexibilitu a škálovateľnosť potrebnú na prispôsobenie v prípade potreby.
Posilnenie maloobchodnej skúsenosti
Keďže maloobchodný priemysel pokračuje v prijímaní nových technológií sledovania na zlepšenie operácií, centralizovaný a štandardizovaný prístup bude prospešný pre jeho riadenie. Štandardizácia pomáha nastaviť váš podnik na centralizáciu vašich bezpečnostných systémov tým, že poskytuje zhodu, čo umožňuje zjednodušené monitorovanie v rôznych obchodoch.
Viditeľnosť viacerých aplikácií a predajcov naprieč predajňami umožňuje transparentnosť potrebnú nielen pre forenzné vyšetrovania, ale aj pre zhromažďovanie kritických údajov pre vaše obchodné rozhodnutia. Pri zvyšovaní efektívnosti v rámci vášho širšieho podnikania bude kľúčovú úlohu pri udržaní budúceho rastu zohrávať centralizovaný prístup.
Ovládnite správu viacerých obchodov: Stiahnite si bezplatnú elektronickú knihu